TikTok a avut și are un impact semnificativ asupra rețelelor de Social Media, revoluționând modul în care utilizatorii consumă și creează conținut.
Mai mult decât atât, TikTok a devenit una dintre cele mai descărcate aplicații din lume și a influențat atât comportamentul utilizatorilor, cât și strategia altor platforme de Social Media.
Ce se întâmplă în acest moment în România? Utilizatorii migrează din Meta către TikTok.
Ce trebuie să facă Brandurile chiar acum? Să fie prezente peste tot pentru că există posibilitatea ca TikTok să acapareze un procent semnificativ de utilizatori.
TikTok a impus formatul de conținut video scurt, cu durate între 15 secunde și 3 minute. Acest tip de conținut a devenit extrem de atractiv datorită:
Acest format a determinat platforme precum Instagram (Reels), YouTube (Shorts) și Facebook să introducă propriile funcții similare pentru a concura cu TikTok.
Așadar, dacă încă folosești metodele vechi de postare, precum imagine și text, atunci nu e de mirare că nu ai rezultatele pe care le vrei.
Un alt aspect care s-a schimbat odată cu apariția TikTok-ului este preferința utilizatorilor pentru conținut. Aceștia preferă conținut autentic și creativ în locul reclamelor tradiționale. Așadar, nu te mira dacă nu mai funcționează reclamele acelea care încep cu clasicul “Te-ai săturat să?”.
Concluzia este că TikTok a redefinit regulile jocului în Social Media, impunând tendințe care au remodelat strategiile altor platforme și comportamentele utilizatorilor.
Foarte des primim întrebarea aceasta. Ideal ar fi să postezi măcar o dată pe zi. De ce? Pentru că fiecare cont de Social Media funcționează pe bază de algoritmi. Odată ce apare engagement-ul, nu doar că trebuie menținut, ci trebuie scalat.
Dacă te oprești și nu mai postezi, engagementul scade și pierzi toate rezultatele obținute.