Conectează-ți Brandul

cu audiența potrivită

Postezi zilnic și parcă nu se mai întâmplă nimic?

https://neuromarketing.ro/wp-content/uploads/2025/01/tiktok.jpg

TikTok a avut și are un impact semnificativ asupra rețelelor de Social Media, revoluționând modul în care utilizatorii consumă și creează conținut.

Mai mult decât atât, TikTok a devenit una dintre cele mai descărcate aplicații din lume și a influențat atât comportamentul utilizatorilor, cât și strategia altor platforme de Social Media.

Ce se întâmplă în acest moment în România? Utilizatorii migrează din Meta către TikTok.

Ce trebuie să facă Brandurile chiar acum? Să fie prezente peste tot pentru că există posibilitatea ca TikTok să acapareze un procent semnificativ de utilizatori.

De ce este obligatoriu să postezi materiale video scurte (Reels/Shorts)?

TikTok a impus formatul de conținut video scurt, cu durate între 15 secunde și 3 minute. Acest tip de conținut a devenit extrem de atractiv datorită:

Consumului rapid și ușor.
Ritmului dinamic și formatului prietenos pentru mobil.
Accentului pus pe storytelling într-un interval scurt de timp.

Cum facem noi Social Media Content pentru clienții noștri?

După ce definim Strategia de Branding, conturăm Planul de Marketing care poate include și strategia de conținut pentru Social Media.
Strategia de conținut este realizată astfel încât să ajungă la un număr cât mai mare de utilizatori, având un conținut relevant nevoilor lor.
Venim, filmăm, edităm, apoi postăm.
La final, măsurăm rezultatele printr-un KPI.

Acest format a determinat platforme precum Instagram (Reels), YouTube (Shorts) și Facebook să introducă propriile funcții similare pentru a concura cu TikTok.

Așadar, dacă încă folosești metodele vechi de postare, precum imagine și text, atunci nu e de mirare că nu ai rezultatele pe care le vrei.

Un alt aspect care s-a schimbat odată cu apariția TikTok-ului este preferința utilizatorilor pentru conținut. Aceștia preferă conținut autentic și creativ în locul reclamelor tradiționale. Așadar, nu te mira dacă nu mai funcționează reclamele acelea care încep cu clasicul “Te-ai săturat să?”.

Concluzia este că TikTok a redefinit regulile jocului în Social Media, impunând tendințe care au remodelat strategiile altor platforme și comportamentele utilizatorilor.

Cât de des trebuie să postez ca să am rezultate bune?

Foarte des primim întrebarea aceasta. Ideal ar fi să postezi măcar o dată pe zi. De ce? Pentru că fiecare cont de Social Media funcționează pe bază de algoritmi. Odată ce apare engagement-ul, nu doar că trebuie menținut, ci trebuie scalat.

Dacă te oprești și nu mai postezi, engagementul scade și pierzi toate rezultatele obținute.

Alege pachetul care este cel mai potrivit pentru tine:

Standard

1500 €

+TVA
15 Reels 0:30-1:00
Subtitrare
Copertă
Muzică licențiată
Editare Pro
Filmare cu lumini si lavaliere
Tranziții
Scenariu
Strategie de conținut

Pachet Premium

2000 €

+TVA
Include 20 Reels 0:40-1:00
Subtitrare
Copertă
Muzică licențiată
Editare Pro
Filmare cu lumini si lavaliere
Tranziții
Scenariu
Strategie de conținut
Garanția a 300.000 de vizualizări
Descrierea materialelor pentru postarea lor pe Social Media

Pachet Business

2500 €

+TVA
20 Reels din Podcast
Include 1 Podcast 50 de minute
Subtitrare
Copertă
Muzică licențiată
Editare Pro
Filmare cu lumini si lavaliere
Tranziții
Scenariu
Strategie de conținut
Garanția a 300.000 de vizualizări
Descrierea materialelor pentru postarea lor pe Social Media
Postarea lor pe rețelele de Social Media

Vrei să înveți mai multe despre Neuromarketing?

Respectăm timpul și atenția ta: vei primi doar resurse și informații relevante, fără mesaje inutile. Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.

© 2025 Neuromarketing.
Toate drepturile rezervate.