Este una dintre cele mai puternice platforme de publicitate digitală, oferind brandurilor posibilitatea de a ajunge direct la publicul țintă prin intermediul rezultatelor căutărilor pe Google, YouTube, aplicații mobile și alte site-uri partenere din rețeaua Google. Cu peste 8,5 miliarde de căutări pe zi, Google reprezintă o oportunitate imensă pentru branduri de a-și promova produsele și serviciile.
Google Ads este un serviciu de publicitate pay-per-click (PPC), ceea ce înseamnă că brandurile plătesc doar atunci când utilizatorii interacționează cu anunțurile lor, fie prin clickuri, fie prin afișări relevante. Platforma permite personalizarea campaniilor în funcție de:
Spre deosebire de rețelele de socializare sau canalele media, precum TV, Radio sau Bannerele exterioare, pe Google utilizatorul este direct interesat să achiziționeze un produs. Atunci când cauți o cămașă de damă pe Google, ce înseamnă acest lucru? Că vrei să-ți cumperi o cămașă, corect?
Ideal pentru: Testare inițială, campanii locale, afaceri mici
Ideal pentru: Afaceri medii, campanii regionale sau naționale
Ideal pentru: Afaceri mari, e-commerce, competiție ridicată