Pentru ca acest lucru să devină realitate, ne angajăm să respectăm o serie de valori morale fundamentale, pe care le așteptăm și de la tine. De ce? Pentru că atunci când una dintre aceste valori este încălcată, încrederea în relația noastră poate fi afectată, iar orice relație, indiferent de natura ei, nu poate funcționa fără încredere.
Oferim și așteptăm transparență, iar acest lucru înseamnă o comunicare deschisă și onestă despre ceea ce se întâmplă în companie și despre așteptările reciproce pe care le avem în relația profesională. De ce este importantă transparența? Pentru că putem veni cu soluții.
Oferim și așteptăm respect, iar acest lucru înseamnă ascultarea nevoilor și preocupărilor, oferind un răspuns într-un mod politicos și profesional. Unul dintre cele mai puternice moduri de a arăta respect este ascultarea activă. Respectul reciproc înseamnă și recunoașterea și onorarea granițelor personale.
Oferim dedicare față de obiectivele unei afaceri și așteptăm același lucru. Acesta este fundamentul care susține succesul pe termen lung al unei organizații, asigurându-se că toate părțile implicate sunt susținute și motivate să contribuie la realizarea viziunii și misiunii companiei.
Oferim și așteptăm transparență în acțiuni și comunicare, fără a înșela sau manipula partenerii de afaceri sau angajații. Integritatea este văzută ca o componentă esențială în construirea pe termen lung a relațiilor de succes în afaceri. Este calitatea de a fi „un întreg” sau „necorupt”.
Oferim și așteptăm confidențialitatea informațiilor sensibile ale clienților, angajaților și altor părți implicate. Considerăm că este o valoare morală esențială pentru a câștiga și păstra încrederea în relația profesională.
Oferim și așteptăm adevărul, chiar și atunci când este incomod sau dificil. Acesta este un principiu esențial în stabilirea încrederii într-o relație. Considerăm că onestitatea este o valoare morală esenţială pentru a stabili relaţii bazate pe încredere, sinceritate şi respect reciproc.
Oferim și așteptăm corectitudine, asigurându-ne că nu există discriminare, abuzuri sau tratamente preferențiale care să dezavantajeze alte părți implicate. Acest lucru înseamnă atât că trebuie să fim corecți în relația profesională, dar și să ne exercităm corect puterea sau autoritatea.
Ne asumăm responsabilitatea pentru acțiunile și deciziile noastre și așteptăm același lucru din relația profesională. Acest lucru include respectarea reglementărilor legale și etice, dar și promovarea unui comportament sustenabil.Singurul mod bun de a gestiona o problemă este să ne asumăm rezultatul și să fim pregătiți să oferim o soluție.
Oferim și așteptăm încurajarea inovației, dar într-un mod care să respecte etica și să aibă un impact pozitiv asupra comunității sau a mediului. Inovația rămâne, în continuare, lucrul de care fiecare afacere are nevoie pentru a avea succes, de aceea pentru noi este importantă deschiderea partenerilor către idei și perspective noi care aduc valoare consumatorului și ROI companiei.